MAKROBIOTIKA

életmód, táplálkozás, egészség

Címkék

áfonya (2) agar agar (3) alaplé (1) alma (7) almalé (8) amazake (1) árpamaláta (2) bab (1) babérlevél (2) bancha (1) barnarizs (3) bazsalikom (2) bojtorján (2) bor (1) bors (2) brokkoli (4) búza (1) búzadara (3) búzakolbász (1) búzaliszt (1) búzaszirup (2) cékla (2) citrom (8) citromhéj (2) citromlé (2) császármorzsa (1) cseresznye (1) csicseriborsó (3) csicseriborsó liszt (2) cukkini (1) daikon (1) dió (6) durumliszt (1) durumtészta (1) édesburgonya (1) édesség (24) édes rizs (2) eper (1) fagylalt (1) fahéj (6) fehérrépa (5) fehér liszt (6) fejtett bab (1) feltét (5) fenyőmag (1) fokhagyma (12) főzelék (6) fu (1) fusilli (1) gesztenye (2) gyömbér (5) hajdina (3) hal (1) humusz (1) ital (3) juharszirup (1) kakaópor (1) kakukkfű (3) kapor (2) káposzta (2) karalábé (3) karfiol (2) karob (1) karobpor (1) kása (3) kelbimbó (3) kelkáposzta (1) kimpira (1) köles (6) kombu (1) kömény (8) kompót (1) koriander (1) körözött (1) körte (3) krém (6) krémleves (6) krokett (2) krumpli (1) kukicha tea (1) kukoricadara (1) kukoricakeményítő (3) kukoricaliszt (1) kukorica olaj (1) kuszkusz (2) kuzu (6) lasagna (1) lekvár (2) lencse (2) leves (9) lilahagyma (1) majoranna (2) málna (1) mandula (2) mandulavaj (1) mártás (2) mazsola (6) mentalevél (1) metélőhagyma (1) mirin (1) miso (3) mochi (1) muffin (2) napraforgóolaj (2) narancslé (1) nishime (1) nyílgyökérpor (4) ohagi (1) oregánó (1) oregano (1) őszibarack (2) palacsinta (1) paraj (1) paszternák (1) petrezselyem (11) pirospaprika (8) póréhagyma (2) pörkölt (1) puding (5) püré (2) rántotta (1) rizottó (1) rizs (1) rizsecet (1) rizsliszt (9) rizstej (12) rizstejszín (3) rizs szirup (20) rozsliszt (1) sárgaborsó (1) sárgadinnye (1) sárgarépa (17) shiitake gomba (5) shoyu (7) sütőpor (2) sütőtök (7) szegfűszeg (2) szejtán (2) szerecsendió (2) szezámmag (2) szezámolaj (35) szódabikarbóna (2) szójaszósz (2) szójatej (5) szójatejszín (2) tahini (3) tejbegríz (1) tejberizs (1) tejrizs (2) tejszín (1) teljes kiőrlésű búzaliszt (5) tempeh (1) tempura (1) tészta (4) tofu (3) tönköly (1) turmix (1) udon (1) újhagyma (3) umeboshi püré (1) vanília (10) vega mix (5) vöröshagyma (32) vörös lencse (1) wakame (1) zab (1) zabliszt (1) zabpehely (3) zabtej (3) zabtejszín (1) zeller (2) zellerszár (6) zöldborsó (3) zöldségleves (1)

A hosszú élet tudománya, a fiatalodás művészete

Miso leves wakaméval és hagymával

2010.09.17.

Hozzávalók (4 személyre):
- 10 cm wakame 5 percig áztatva 1 cm-es darabolva szelve
- 1 fej vöröshagyma vékonyan felszeletelve
- 1 l víz
- 1,5 ek fehér miso
- apró karikákra vágott póréhagyma

Elkészítési idő:
20 perc

Elkészítés:
A hagymát és a wakamét felteszem a vízzel, és forrás után még 10 percig főzöm alacsony lángon.
Hozzákeverem a misót, és hagyom fél percig a tűz fölött, épp hogy mozogjon a leves.

Tálalás:
Apró karikákra vágott póréhagymával tálalom.

Címkék: leves vöröshagyma póréhagyma miso wakame

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://makrobiotika.blog.hu/api/trackback/id/tr762303744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.